#1 Skrevet Juni 3, 2011 Dette er sikkert et corny spørsmål, men jeg tar sjansen likevel: Er det vanlig at speilet i fronruta byttes, når man bytter ruta? Jeg fikk skiftet fronrute pga en steinsprut nylig, og hadde en ubestemt følelse av at speilet også var skiftet. Men har ikke noe konkret å sette fingeren på, så det kan godt hende jeg tar feil. Resepsjonisten på verkstedet trodde ikke det var byttet. Bilen min er en S-line 2007. Er speilet en del av S-line-pakka, eller er det likt for alle modeller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2011 Ruten kommer uten speil, de flytter over det gamle speilet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2011 Hvis du har "lys og sikt" pakken (coming home og regnsensor) så er speilet annerledes (mye større innfesting) enn hvis du ikke har dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...