#1 Skrevet Juni 3, 2011 handbrekklampa i dasjbord har bynt å jukse,først var det av og til,men har blitt værre og værre,rene disko'n nå. har sjekket bryter under handbrekk og stikken inn til bryter,mener at dette er iorden,lyset lever sitt eget liv om jeg bruker bryter eller kobler sammen ledningene inn til bryter. Så lurer på om det kan være dårlig kontakt i ledningene mellom handbrekk og inn til instrument ett sted,trodde ikke dette rørte så mye på seg at det skulle bli dærlig kontakt etterhvert men... noen som har vært borti noe lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2011 fant ut av det etter litt leting på nettet,det var for lite bremsveske etter jeg byttet et bremsrør og luftet. fylte etter nå og lampa er bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2012 Kanskje det er dette som er feil på Caddyen også, må sjekke når jeg kommer hjem. Akkurat samme symptomer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...