#1 Skrevet Juni 3, 2011 Hei. Kjøpt meg ny a6 å tenkte at dette må være klubben for meg Har lest endel om bilvask å greier på detailers,men er enda ikke sikker på hvordan jeg skal behandle en ny bil, har noen no enkle tips er jeg takknemelig for det , blir litt rådvill i jungelen av produkter å rekkefølge: flau :, Vet dette er en bilpleie post men det så ut som oslo lokal trenger litt mere å lese på . Trenger også skiltplater , hvor kan jeg skaffe meg det ?. På forhånd takk Mvh Bård(fra Lillestrøm) ps,vet bilen skulle hatt mer senk og en tomme større felger, men barn og bagasje måtte prioriteres: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2011 Velkommen :-) bilpleie er jeg ingen ekspert på, men skiltplater kan du få via netthandelen til klubben, eller fra enkelte medlemmer direkte. Oslo lokallag møtes hver mandag kl 19 på McDonald's lørenskog i sommer perioden. Der vil du høyst sannsynlig kunne få kjøpt skilt plater og klistremerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2011 Velkommen i klubben Bård! Kost på deg en tur ut til Parts & Retards i Ås, så får du både gode produkter og tips med på kjøpet. Bedre bilpleiebutikk finnes ikke på Østlandet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2011 Grattis! Tøff bil med sort optikk og S-line eksteriør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...