Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpt meg ny a6 å tenkte at dette må være klubben for meg :)

Har lest endel om bilvask å greier på detailers,men er enda ikke sikker på hvordan jeg skal behandle en ny bil, har noen no enkle tips er jeg takknemelig for det , blir litt rådvill i jungelen av produkter å rekkefølge: flau :, Vet dette er en bilpleie post men det så ut som oslo lokal trenger litt mere å lese på :P. Trenger også skiltplater , hvor kan jeg skaffe meg det ?.

På forhånd takk :)

Mvh

Bård(fra Lillestrøm)

ps,vet bilen skulle hatt mer senk og en tomme større felger, men barn og bagasje måtte prioriteres: klø :

DSC_1103.JPG

DSC_1106.JPG

DSC_1108.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen :-) bilpleie er jeg ingen ekspert på, men skiltplater kan du få via netthandelen til klubben, eller fra enkelte medlemmer direkte. Oslo lokallag møtes hver mandag kl 19 på McDonald's lørenskog i sommer perioden. Der vil du høyst sannsynlig kunne få kjøpt skilt plater og klistremerker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben Bård!

Kost på deg en tur ut til Parts & Retards i Ås, så får du både gode produkter og tips med på kjøpet. Bedre bilpleiebutikk finnes ikke på Østlandet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis! Tøff bil med sort optikk og S-line eksteriør :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.