#26 Skrevet Juni 5, 2011 Det gjorde ikke vi! Hehe! Men camp er camp, der kan det fort skje forskjellig. Det finnes mange andre roligere alternativer Hehe, ingen fare Jeg sovna nå fort uansett jeg da Trivelig med litt godlyd når man sovner inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 5, 2011 Mye jobb....flott bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 5, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 5, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 5, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 5, 2011 Bare en liten video fra meg, ble ikke noe særlig filming, da iphonen kapitulerte i varmen i bilen min og den ville jo seff ikke lagra filmen. Ikke ble det noe hastighet på filmen heller da jeg tydligvis må lære meg laptimeren bedre:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 5, 2011 (endret) Da er første film ferdig. Kommer mere i morgen da det tar latterlig lang tid å laste opp til tuben. Edit. Her kommer en til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 5, 2011 (endret) Har mye mer på lager. Men tar litt tid å få redigert alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 6, 2011 (endret) Sånn, nå er det kvelden for i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 6, 2011 Du vet at nøklene mine kan vi kaste før vi begynner å slå i oss :-) ! stakkars a4n fikk ,ye tyn ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 6, 2011 Kommer mye mer senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 6, 2011 Nice bilde av meg i aksjon, Simen: ja : Mye bra bilder fra deg og alle andre kanter her. Mine kommer om ikke så altfor lenge - mest banebilder, men det liker vel folk:) Ble ikke så mange brukbare, men legger ut de som er noe å samle på. Edit: Lånte bildet ditt til tråden min, Simen - si ifra om jeg skal fjerne det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 6, 2011 Ikke tatt så mye banebilder før. Men har nå prøvd i det minste med litt variert kvalitet over bildene. Det her var forsåvidt de eneste greie.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 6, 2011 en liten smakebit fra meg kommer mere senere i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 6, 2011 Tøft bilde av bilen til Rui 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 6, 2011 http://s170.photobucket.com/albums/u257/Kong-Erik/VACN%20Vaaler%202011/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 6, 2011 Da er det jeg filmet klart. Litt korte klipp pga lite strøm på kameraet. Og det jeg filmet inne i fra egen bil er såpass dårlig så det legger jeg ikke ut. Har kun disse fra Søndagens kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 6, 2011 Finnes det en tråd her en plass om den grønne "militær" a6'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 6, 2011 Jepp søk på Stian Olsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 6, 2011 Finnes det en tråd her en plass om den grønne "militær" a6'n? dette lurer jeg og på men er vel en A4 B6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 6, 2011 Takk for eit fantastisk treff folkens! fantastisk vêr var det og! var vel ikke noen som tok bilde av golfen min på banen? kjørte med eit rosa skilt på lørdag, og vanlige skilt på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 6, 2011 dette lurer jeg og på men er vel en A4 B6 Stian Olsen sin bil: Link til tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 6, 2011 Stian Olsen sin bil:Link til tråd Såklart er det en A4! Litt rask på avtrekkern der Takk for link! Grym vagn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 6, 2011 en liten serie mens jeg ser om det finnes noe annet som er verdt å legge ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 6, 2011 Meget høyt nivå på bilene (og bildene)folkens, så synd så synd jeg ikke kunne være med denne gangen, sikkert første gang på 10år. Men no tar jeg sikte mot rudskogentreffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...