#1 Skrevet Juni 4, 2011 (endret) Post opp bilder, knallvær!! Strålende sol og deilig bris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2011 Hvor er bildene folkens ????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2011 Forbikøyrd som vanleg... men morro likevel1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2011 Helt rått idag folkens SKÅL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2011 Her kommer bilder fra min lørdag på vei til treff.... Den turen endte på Shell Nebbenes.....da takket tenningen for seg og bilen hakket seg inn på bensinstasjonen for så å bare kapitulere Bedre lykke neste gang er det visst noe som heter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2011 Uffda, den var lei Marius..! Men bilen ser da ut til å være et smykke vertfall! Bedre lykke neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2011 Jeg prøvde å sove... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 5, 2011 Takk for et hyggelig treff! Ser frem til neste år Et lite mobilklipp fra meg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 5, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 5, 2011 Har ikke kamera som holder noe særlig mål til å legge ut masse bilder i denne tråden - men jeg får legge ut dette Og så får jeg satse på at David Nilsen leser tråden her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 5, 2011 da har jeg fått lastet opp noen bilder fra dagens treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 5, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 5, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 5, 2011 Uffda, den var lei Marius..!Men bilen ser da ut til å være et smykke vertfall! Bedre lykke neste gang! Takk, det var hyggelig å høre: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 5, 2011 Da pøser jeg ut bilder som jeg har tatt i dag Jeg slo føge oppover team Paller/Georgsen i Rallyn til Paller så la meg på hjul Etterhvert hentet vi igjen noen briggs mopeder... ...og gutta ville være med i gjengen Liten rast på veien Så noe fra treffet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 5, 2011 Mr.Georgsen så plutselig en spennende Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 5, 2011 Det var alt fra treffet og hjemturen startet. Rune-André fant jo så ut så lenge Pallern lå bak kunne jo han klarte ut av vindu og shoote litt Linselus ble det med også Det var mitt bidrag denne gangen Straight out of cam, som alltid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 5, 2011 Er vel ikke tvil om at det var bra vær på treffet denne helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 5, 2011 Jeg prøvde å sove... Det gjorde ikke vi! Hehe! Men camp er camp, der kan det fort skje forskjellig. Det finnes mange andre roligere alternativer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 5, 2011 (endret) Hadde akkurat hoppa i senga jeg, men måtte bare le fy fader som det small å som du sier camp er camp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 5, 2011 Ja, du kan høre på filmen at jeg også syns det var artig! Høres jo ut som jeg har promille eller noe Litt dumt at han ikke fikk fyr på røyken sin bare! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 5, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 5, 2011 Ja, du kan høre på filmen at jeg også syns det var artig! Høres jo ut som jeg har promille eller noe Litt dumt at han ikke fikk fyr på røyken sin bare! ja kan nok hende det var noe promille der men fett var det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...