#76 Skrevet Juni 7, 2011 Noen som har tips til ett enkelt videoklippe program? Har litt innboard fra min. Men er jo 18 min den ene fila. Desverre har jeg ikke film fra de første rundene hvor jeg gjorde sjakktrekket og skru feil vei på justeringsventilen til bakbremsene. Knut Erik satt på kamera, men det gikk såppass til skogen pga at jeg dro på skogen at det ikke ble film en gang ! Kaos runde som sikkert kunne kommet godt med om man skal se hvordan det ikke skal gjøres. Sony Vegas er kjempe lett å bruke. Den støtter så og si alle video filer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juni 7, 2011 noen bilder ifra en dårlig "fotograf" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juni 7, 2011 flere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juni 7, 2011 .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juni 7, 2011 ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juni 7, 2011 .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juni 7, 2011 .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juni 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juni 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Juni 7, 2011 Hvem er dette sin V8..!!?? http://i172.photobucket.com/albums/w20/stamsaas/VACN%20treff/DSC_0567.jpg Fyyyyy fluefi..esnerk.. Så lekker ut! Vil se mer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Juni 7, 2011 Hvis noen vil at jeg skal ta bort noen av bildene, hvis de ikke vil ha de på nett så si ifra på pm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Juni 7, 2011 Og forresten, hvis dere vil se flere bilder ifra treffet, så ligger det 400+ bilder her: http://s274.photobucket.com/albums/jj251/retax/?start=all Tror de fleste av bilene på bana ble knipsa opptill flere ganger, hvis noen savner bilde av seg selv på bana.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Juni 7, 2011 Xilsoft er et enkelt programm for redigering og komprimering av film. Koster ikke mange kronene for Pro versjon. Og finnes alternative plasser vis en ikke har penger til det. Mye herlige bilder her!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Juni 7, 2011 Noen som har tips til ett enkelt videoklippe program? Har litt innboard fra min. Men er jo 18 min den ene fila. Desverre har jeg ikke film fra de første rundene hvor jeg gjorde sjakktrekket og skru feil vei på justeringsventilen til bakbremsene. Knut Erik satt på kamera, men det gikk såppass til skogen pga at jeg dro på skogen at det ikke ble film en gang ! Kaos runde som sikkert kunne kommet godt med om man skal se hvordan det ikke skal gjøres. Så lenge filene er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Juni 7, 2011 Hvem er dette sin V8..!!??http://i172.photobucket.com/albums/w20/stamsaas/VACN%20treff/DSC_0567.jpg Fyyyyy fluefi..esnerk.. Så lekker ut! Vil se mer! Holdt på å svime av pga blodtap i øvre del av kroppen når jeg så den...... Den var utrolig strøken !!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Juni 7, 2011 Den V8en er utrolig fin! Finnes det noen tråd om den på forumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Juni 7, 2011 De 26 bildene jeg tok som ble nogenlunde bra: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Juni 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Juni 7, 2011 Her er mitt bidrag med bilder fra helga Vil nok en gang takke for ett knallbra treff med utrolig mye fine biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Juni 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Juni 7, 2011 Slenger ut noen bilder jeg også. Ble ikke tatt så mange, og de få jeg tok ble ikke så vellykka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Juni 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Juni 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Juni 7, 2011 Der kom de noen bilder av mine forsøk på å drifte litt med gamle 90en også Har et par små mobilklipp for den som kan være interesert. Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Juni 7, 2011 Bare å legge ut med tlf nr altså. Vil jo selge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...