#101 Skrevet Juni 7, 2011 innboard @ våler Lei snurring på slutten der, da jeg totalt feileberegner hva lokallagstaxien kommer til å gjøre. Jeg går iallefall av pedalen litt, og gir heller gass igjennom sjikanen da jeg føler meg sikker på at bilen framom kommer til å gi meg yttersporet. Vel.....jeg tok feil Jaja, dumt av meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juni 8, 2011 Den V8en er utrolig fin! Finnes det noen tråd om den på forumet? Takker for hyggelige tilbakemeldinger! Jeg må se å få snekret sammen en prosjekttråd, kommer etterhvert. Ett bilde fra lørdagen, på vei til treff: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juni 8, 2011 Den V8er'n din er bare helt rå etter hva jeg kan se på bildene.. Blir ikke noe særlig klein etter å få meg V8 igjen når jeg ser din og hvor strøken den ser ut.. Spot-On den altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juni 8, 2011 Noen raske bilder fra meg. Kommer flere bilder senere en dag, er hva jeg rakk nå. Fant også en søt sjokoladebjørn i mengden: Og en som hadde putta pelsen til dama på kameraet sitt, som han så fint sa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juni 8, 2011 digger bildene dine sindre!! skulle ønske du kunne tatt noen bilder av min engang her kommer uansett mine(skikkelig tamme iforhold til de over her) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juni 8, 2011 paparazzi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juni 8, 2011 bye bye våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juni 8, 2011 Fast objektiv du har brukt, Sindre? Uansett, hva slags objektiv har du brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juni 8, 2011 noen bilder fra meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juni 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Juni 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juni 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Juni 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Juni 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Juni 8, 2011 (endret) Ett lite klipp Og ett til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Juni 8, 2011 HVA!? ERRU KVALM?!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Juni 9, 2011 HVA!? ERRU KVALM?!!! Haha det har blitt sagt før i den bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Juni 9, 2011 noen få til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Juni 10, 2011 Fast objektiv du har brukt, Sindre? Uansett, hva slags objektiv har du brukt? Hvilke av bildene sikter du til? De jeg brukte på Våler var; Nikkor 70-200 2.8 Nikkor 24-70 2.8 Nikkor 14-24 2.8 digger bildene dine sindre!! skulle ønske du kunne tatt noen bilder av min engang Takktakk! Tok noen bilder av den på Våler, kan se hva jeg fikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Juni 10, 2011 Fra utstillingen. Skiltnr fjernes kun på forespørsel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Juni 10, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Juni 10, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Juni 10, 2011 Åsså et par av S-gutta... Kommer noen til (Sender dere highres om litt...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juni 11, 2011 sindree, har du full str av min ? pm meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Juni 11, 2011 sindree, har du full str av min ? pm meg Kan sende dem imorra kveld Ser forresten når jeg nå bruker laptopen min at jeg har kanskje overdrevet litt med tonekontrasten på enkelte av bildene. Tror jeg må ta å få kalibrert skjermene mine igjen, en av dem som viser feil iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...