#126 Skrevet Juni 11, 2011 sykt fine bilder da;) hva er greia med å snu skilte egentlig? om jeg tørr spørre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juni 11, 2011 attention whores asså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juni 12, 2011 Satan Sindre.. Du fant ikke et styggere bilde av meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Juni 13, 2011 En liten filmsnutt fra Vålerbanen 4. juni med Bjørnar Støen som passasjer. Hastighetene er fra GPS Tracktimer på Gatebil helgen før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juni 13, 2011 (endret) Har sittet og lekt meg litt med Imovie og fått satt sammen en film fra utstillingstreffet på søndagen. Dette er min første film jeg har laget så beklager dersom redigeringer/bilder/kvalitet er så som så.. Siden det er en del video´r av banekjøringer har jeg satt sammen en fra utstillingen, bare for å prøve noe nytt. enjoy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juni 13, 2011 Jeg er innlogget, men får allikevel ikke sett den: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juni 13, 2011 Jeg er innlogget, men får allikevel ikke sett den: klø : Samme her! Får opp at den er privat. Jeg er innlogget. Så da er det vel kun du som har lasta den opp som får sett den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juni 13, 2011 En liten filmsnutt fra Vålerbanen 4. juni med Bjørnar Støen som passasjer. Hastighetene er fra GPS Tracktimer på Gatebil helgen før. Ja, det får en si Hans! Dette var maskin som fungerte! Hittil råeste jeg har vært borti hvertfall! Si fra om passasjersetet er ledig ved senere anledning Btw, ser filmen til Raymond jeg. Og artig rånestillig du har på G der:) Roger Sandberg og Lars Svellander hadde rivd av seg håret! HEHE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 13, 2011 Jeg er innlogget, men får allikevel ikke sett den: klø : Samme her! Får opp at den er privat. Jeg er innlogget. Så da er det vel kun du som har lasta den opp som får sett den da? prøv nå da, har endret så den er synlig nå.. Hvis ikke prøv igjen i morgen, kan hende "den må behandles" først.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 13, 2011 Funket fint her, flott redigert dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 13, 2011 Nå fungerte det fint her og Bra film, redigeringen var det heller ikke noe å si på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juni 13, 2011 Liker denne, rå look Ellers steike bra bilder Sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juni 13, 2011 Satan Sindre.. Du fant ikke et styggere bilde av meg? Synes du var søt jeg! høhø Liker denne, rå look Ellers steike bra bilder Sindre Rå den tralla til Per Ove der. Bra brei iallefall! Takktakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juni 14, 2011 Rå den tralla til Per Ove der. Bra brei iallefall!Takktakk Sier litt om bredden når det er 10x17 felger foran med 255 dekk og en søt spacer attpåtil Var heftig å se Pero sin Coupe parkert ved siden av Daniel sin Coupe. Da så man virkelig forskjellen på hjulbuene...... Pero har lagt ned syyykt mye arbeid i de og resten av bilen også da såklart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juni 14, 2011 Btw, ser filmen til Raymond jeg. Og artig rånestillig du har på G der:) Roger Sandberg og Lars Svellander hadde rivd av seg håret! HEHE hehe, joa ble til at jeg satt slik pga hadde ikke fått festet kamera skikkelig så var litt klar for å kaste den andre hånda mi bakover om den løsnet hehe Pleier ikke sitte sånn til vanlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juni 14, 2011 Kul film, Raymond: ja : Bare fortsett med filming på treff! Tar gjerne imot de bildene som var av bilen min på PM, spesielt det der jeg driver å shiner:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juni 14, 2011 Pleier ikke sitte sånn til vanlig. Det si dem alle det kul film da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juni 18, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juni 18, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juni 18, 2011 Er enkelte av bidrags yterne i denne tråden som kunne latt være å kjørt bildene sine innom PS, bedre med utbrente biler enn over redigerte bilder som ser gråe ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juni 21, 2011 Ingen flere som har bilder av min S2 da? Med hvite comp felger. Her er noen bilder til. Ikke så klare bildene men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juni 21, 2011 Ikke et eneste bane bilde av min hvite Einser? Den surra jevnt og trutt på bana begge dagene + en tur i potet åkeren i svingen ved Pit avkjøringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juni 21, 2011 Ingen bilder av a4'n min heller? sølv usa bil med s4 front og rumpe, mørke rs6 felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juni 25, 2011 En liten filmsnutt fra Vålerbanen 4. juni med Bjørnar Støen som passasjer. Hastighetene er fra GPS Tracktimer på Gatebil helgen før. Fikk en snutt av ræva på bila mi å på slutten der ja!! Vældi bra filma!! Takk Frisak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juli 6, 2011 Fant en 40 stk bilder på kameraet etter vålertreffet jeg hadde glemt at jeg hadde tatt, dette var de to tydligste: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...