Tips ved montering av peloquin 02A VR6.

Anbefalte innlegg

Har diff. liggende hjemme men har ikkje fått sett på den enda siden eg er offshore.

Men lurer på om noen har tips så det ikkje spruter tannhjul når eg åpner kassen.?

Følger det med monterings annvisning?

Takk for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lever kassa til noen som har åpnet ei kasse før. Delene er bolt on, og forskjellen på kjøringa etterpå er dag og natt.

0.7 bar - 10psi kan du lade på stage 2 kittet ditt på helt orginal motor. Se til at du får med 10 psi pulley : smil : Kan nok se for deg ca 240+hk på hjula et sted. Portet orginal eksos manifolder og 2.25"-2.5" eksos holder i massevis. Løkke te.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har gjort det sjøl før altså? Skulle hatt den klar til Rudskogen :)

8,5 psi som det er, skal prøve å få tak i det etterkvart, men koster 1500 dollar for stage 3 oppgradering (10psi). Da er det bedre å porte topp isteden. Har rustfritt supersport grenrør, men er bedre med porta orginalt seie du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har demontert min 02j nå for å bytte til Wavetrack. Rimelig rett frem med demontering og deling. Bare sørg for å holde styr på bolter og moment.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, noen som kan hjelpe å finne how to tråd om hvilken rekkefølge og moment osv.? (FWD 02A)

Mottas med stor takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjort dette selv både på 02A og 020 kasser, ingen tryllekunst bare ha tunga litt rett i munn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjort dette selv både på 02A og 020 kasser, ingen tryllekunst bare ha tunga litt rett i munn.

Må du ta ut alt?

Har du noen bilder i tråden din? evt. hvilken side?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ta ut alt ja, har ingen bilder som jeg husker, eller jo har vel noen...i tråden et sted. April i 2010 ca.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 02j var det å skru ut alle skruer som holdt kassa sammen inkl skiftertårn og skruene som holdt de innvendige skifterne (4stk) på plass. Splitta så kassen når alt var løst og da var det bare å ta ut diffen.

Drev og skiftere står på samme plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.