Har noen et sett 14-15" 4x100 til låns en dag?

Anbefalte innlegg

Skal godkjenne coilovers til uka og grunnet et 24 på feltene stikker den ene 0,5cm utenfor foran. En på Våler sa i går at det hadde hans gjort også og fikk litt problemer på bt. Skulle gjerne fått lånt noen som ikke stakk utenfor. Noen som har et sett liggende som de ikke bruker? Helst i tønsberg el. omegn.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et sett med borbet A. men det er 9*16" (har 4 av de) og 2 7,5*16 kan hende disse også stikker litt på utsiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke om det passer på, men jeg har et sett 13" piggfritt du kan låne dersom du kan hente og levere på Nykirke. Eventuelt kan du sjekke med din "navnebror", Jon Olav Blom, eller Kristian Bleken, de har sikkert noen "godkjenningsfelger" liggende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et sett med borbet A. men det er 9*16" (har 4 av de) og 2 7,5*16 kan hende disse også stikker litt på utsiden.

Takker, men jeg må nok ha 13-15" med høyere et enn 30..

Veit ikke om det passer på, men jeg har et sett 13" piggfritt du kan låne dersom du kan hente og levere på Nykirke. Eventuelt kan du sjekke med din "navnebror", Jon Olav Blom, eller Kristian Bleken, de har sikkert noen "godkjenningsfelger" liggende.

Jeg sender de en PM og hører :). Er piggfritt lov nå på sommeren da? Spiller vel kanskje ingen rolle så lenge det ikke er piggdekk? Nykirke er ikke så langt unna, men venter litt i tilfelle noen andre litt nærmere kan ha, thx :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.