#1 Skrevet Juni 5, 2011 (endret) For å sveise på. I såfall er det kun orginal del eller er det noen som har tips til hvor dette kan skaffes rimelig? Inn- eller utland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2011 Ifølge ETKA får du ikke denne orginal løst,dessverre.Men har du sjekket ut VENG? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2011 Men har du sjekket ut VENG? Har ikke sjekket noe, det er søndag og problemet ble oppdaget i 110 km/t i Sverige: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2011 Auda: eek :Er ikke den skåla lik uansett c4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2011 Aner ikke, har ikke sjekket. Lurer på om skåla kan være noe kraftigere på S-bilene. Spørsmålet er om man like gjerne skulle konvertere til coilovers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2011 Evt har jeg to s6 bein som skal bygges. Om så du kan få ta av skålene;) Sent from heaven! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2011 Fjærskålene fra S4'er med ufo er vel like også så ska ikke være umulig å oppdrive slike i okei stand... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2011 Trenger råd! Hvordan løste du det Sjaastad? Venstre fjærbeinskål fikk en brå senking i en fartsdump på min audi 100 2.5 tdi 1993 mod (kraven til skåla revnet på gunn av rust) :-(( Er den (skåla) sveiset på demperen, ser slik ut på settet jeg har linket til? Ser det er noen dempere som har skål integrert. Kan settet være et rimelig alternativ på en gammel avant? På forhånd takk. http://www.partsandretards.no/senkesett/audi/100-200-typ-44-44q/supersport-suspention-kit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 29, 2011 Trenger råd!Hvordan løste du det Sjaastad? Venstre fjærbeinskål fikk en brå senking i en fartsdump på min audi 100 2.5 tdi 1993 mod (kraven til skåla revnet på gunn av rust) :-(( Er den (skåla) sveiset på demperen, ser slik ut på settet jeg har linket til? Ser det er noen dempere som har skål integrert. Kan settet være et rimelig alternativ på en gammel avant? På forhånd takk. http://www.partsandretards.no/senkesett/audi/100-200-typ-44-44q/supersport-suspention-kit Så vidt jeg kan forstå er settet du linker til kun dempere og fjærer, størrelsesmessig tilsvarende orginale men stivere/kortere. Så uten skåla hjelper ikke et slikt sett. Din bil har like fjærbein som de fleste C4'er, så da er det enkelt å skaffe rimelige komplette bein. S6 er annerledes med stor boltavstand til de store bremsene, og mye sjeldnere/dyrere å få tak i. Jeg løste det selv ved å handle meg et brukt sett med fjærbein fra S6, de gamle mine er utmerkede som ombyggingsobjekter til coilovers hvor alt over styrearmen kappes av slik at det ikke spiller noen rolle om fjærskåla er defekt. Dine gamle er verdiløse. Forøvrig er har skålene på S6 noen vekter på undersiden av skåla og er derfor ikke lik som biler uten S motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 30, 2011 Har du bilde av resultatet Steinar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 30, 2011 Har du bilde av resultatet Steinar? Coilovers er ikke bygget ennå. Men bilder av slike tror jeg du finner i Mikkel sin tråd om 200'en hans. De nye fjærbena jeg kjøpte til egen bil ser ut som helt vanlige nylakkerte fjærben, så det var vel ikke de du tenkte på bilde av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 31, 2011 Nei det var bilde av ferdigbygde nye fjærbein jeg tenkte på ja, de skal sendes inn til KW? Sender de med tuv papir på sånne ting og eller er det "use at own risk" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...