#1 Skrevet Juni 5, 2011 Hei! Har nettopp fått i meg en 2005 Touran TDI DSG. Med en del småfeil. En av dem er cruisecontrollen. Den fungerer ved oppstart, og de første par kilometrene, men så slår den seg ut. Lampa forsvinner også, går ikke an å slå den på igjen. Slår jeg tenninga av og på, så fungerer den et par kilometer igjen.. Noen som har vært borti dette? Har tatt diagnose, får opp feilkode 19463 (kamakselføler). Kan dette ha noe med saken å gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2011 Det mest vanlige er defekt cruisecontroll bryter. Ligger 4-5 TPI'er på dette hos møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2011 Aha! Selve bryteren? (blinklysarma)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2011 Jepp. Kommet en forbedra utgave. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2011 Ingen på Møller hadde hørt om dette når jeg snakket med de om det samme, og jeg snakket med flere... Måtte bytte hendel ifølge dem. Googlet litt og alle skjønner at dette er en gjenganger. Fant også en løsning, men finner ikke igjen linken nå. Fikses på 5 min. 1. På enden av handelen er det en bryter. Bak denne ser det ut som en skjøt. Bruk en skrutrekker i denne skjøten og vri. Da åpner handelen seg. 2. Ta ut stikken til bryter delen og du har kretskortet løst 3. På kretskortet ser du to kontaktpunkter som ser 'våte' ut. Tørk av disse med en q-tips med litt elektro rens eller lignende 4. Monter i motsatt rekkefølge som demontering 5. Ut å nyte cruise kontroll Min virket i over ett år etter dette inngrepet (solgte da bilen). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2011 Dæven! Dette skal prøves Skal sies at bilen har gått 425.000km, så den er nok godt brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...