Passat 99 mod kupé lys har sluttet og fungere.

Anbefalte innlegg

Har en passat her som plutselig all interiør belysningen sluttet å fungere, da vi kjøpte den fikk vi beskjed om at dette hadde skjedd samtidig som lyset i "orginal" spilleren (blaupunkt) sluttet og fungere

any ideas?

noen råd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppettihopp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

microbrytern som sitter i låsekassa tipper jeg. dette er en svakhet på passaten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

microbrytern som sitter i låsekassa tipper jeg. dette er en svakhet på passaten

Når du sier microbrytern i låsekassa, mener du da den brytern som gjør at lysene inni bilen skrur seg på når dørene lukkes opp? Isåfall skal ikke da leselys og lys du skrur på i tillegg gå an å skru på? For det går ikke her.. Sikringer og lyspærer er sjekket. Ingenting fungerer. Lys i intrumenter og sånt funker men ikke noe annet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm hjelp? Ingen aning noen?:/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver lykken igjen:-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Comfort-eheten? Lurer på om den ligger under setet??

Helt ærlig, så aner jeg ikke, men mente at jeg hadde hørt dette en gang.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må nok bytte komplett låsekasse i døren pga microbryteren som går til tak belysningen er innebygd der: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mangler du alt av taklys inni pluss lys i hanskerommet? i såfall sikkert comfortenheten på dørken forran sjoførsete(KÆM I H....fant på å legge den DER?) leit fram den nevnte boksen skru opp å se om det e fukt i den,om det e så tørk den skikkelig å prøv på ny. lykke til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. såpass! ja må leite frem den! :) så får vi krysse fingrene, noen som kan fortelle hvordan den ser ut ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.