#1 Skrevet Juni 5, 2011 (endret) Har en passat her som plutselig all interiør belysningen sluttet å fungere, da vi kjøpte den fikk vi beskjed om at dette hadde skjedd samtidig som lyset i "orginal" spilleren (blaupunkt) sluttet og fungere any ideas? noen råd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2011 Oppettihopp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2011 microbrytern som sitter i låsekassa tipper jeg. dette er en svakhet på passaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2011 microbrytern som sitter i låsekassa tipper jeg. dette er en svakhet på passaten Når du sier microbrytern i låsekassa, mener du da den brytern som gjør at lysene inni bilen skrur seg på når dørene lukkes opp? Isåfall skal ikke da leselys og lys du skrur på i tillegg gå an å skru på? For det går ikke her.. Sikringer og lyspærer er sjekket. Ingenting fungerer. Lys i intrumenter og sånt funker men ikke noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2011 Hmm hjelp? Ingen aning noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2011 Prøver lykken igjen:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2011 Comfort-eheten? Lurer på om den ligger under setet?? Helt ærlig, så aner jeg ikke, men mente at jeg hadde hørt dette en gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2011 du må nok bytte komplett låsekasse i døren pga microbryteren som går til tak belysningen er innebygd der: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2011 mangler du alt av taklys inni pluss lys i hanskerommet? i såfall sikkert comfortenheten på dørken forran sjoførsete(KÆM I H....fant på å legge den DER?) leit fram den nevnte boksen skru opp å se om det e fukt i den,om det e så tørk den skikkelig å prøv på ny. lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 19, 2011 hmm.. såpass! ja må leite frem den! så får vi krysse fingrene, noen som kan fortelle hvordan den ser ut ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...