Anbefalte innlegg

Hei

Ny på formuet. Har kjøpt min Audi 80 Cab for vel 14 dager siden. Kjøpt lokalt her i Bodø og så langt er jeg godt fornøyd med bilen. Nå har det ikke akkurat vært vær til å kjøre så mye med Caben nede men jeg har nå fått testa det, - ser nå frem til en bra sommer som kan innby til lange og flotte turer med vind i håret.:)

Ser at det er mye aktivitet lokalt her i saltenområdet, og ser frem til å kan være med på litt av det. Håper også å kan få svar på ulike ting man luer på om Audien om det skulle dukke opp. Er ute etter litt deler etc. men skal komme tilbake med det etter som jeg ser hva en trenger.

Bilen skal forøverig på verksted på torsdag for bytte av registerreim, vannpumpe etc, så etter dette er det bare fritt frem.

Ser frem til et intressant medlemskap.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen velkommen! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen ska du vere, må få ut tråd om bilen når det lar seg gjere :D

Ser no flott ut bilen på profilen vertfall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Takk for velkomsten. Ja, jeg er som sagt godt fornøyd med bilen så lang. På torsdag skal den inn på verskted og da skal de sjekk opp det meste, samtidig som de bytter registerreim etc...Så at det er en del aktivitet i klubben som forgår i Bodøområdet og der kommer jeg til å prøve å være med..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil, og ikke minst medlemskap her ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halloen Eirik.

Velkommen skal du være. :)

Vi forsøker så godt vi kan på det å ha ett godt aktivitetsnivå. :)

Kom gjerne med forslag til ting, alt fra turer til fest osv. :)

Vi har ei veldig avslappa holdning til aktiviteten. Trenger ikke være direkte "bil-relatert", bare det er noe som kan være sosialt. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.