#1 Skrevet Juni 5, 2011 Hei Hei som ny Audi eier (Audi 80 Cab 2,3 1992) er jeg ute etter refleksplata bak samt høyre og venstrebaklys - noe her som har for salg eller om vet hvor en kan få tak i brukte deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2011 Jeg har Baklykter til B4 avant liggende. Vet ikke om de vil passe. Er det de ytterste så passer de trolig. Har både Helrøde og vanlige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2011 Hei Må få undersøke litt, så kommer jeg evnt tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2011 har høyre baklykt liggenes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2012 Hei. Vet dette er en gammel tråd, men jeg har refleksplata liggende, (hvis du ikke har fått tak i enda) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...