#1 Skrevet Juni 5, 2011 Skal ha plen uttfor huset og det kjapt. Veit at Åsane sand og singel har, men er det fleir?? Mange som seier at det er fleire men får ingen navn på firma/forretning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2011 Skal ha plen uttfor huset og det kjapt. Veit at Åsane sand og singel har, men er det fleir??Mange som seier at det er fleire men får ingen navn på firma/forretning. jeg kjøpte min på hagesenteret på straume. rett ved bygg og bolig. Betalte der og hentet ute i dolviken 2 dager etterpå. Genialt konsept hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2011 kva betalte du for kvm?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2011 kva betalte du for kvm?? 65kr tror jeg kjøpte 20m2 til 1300kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2011 Ferskvare på rull dette sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2011 Ferskvare på rull dette sant? yes 1m2 per rull. Bare rull ut og skjær til. Ligger bilde på FB av ferdigplenen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2011 Jeg kjøpte på Arna Jordsortering. Husker ikke helt prisen, men fikk det ferdig levert i hagen etter noen dager. De bestiller fra østlandet 1 gang i uken. Jeg sendte de en mail for prise så ringte de meg dagen etter. Kritoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...