Hvor få tak i bremsecalipere til Poloen uten å bli helt blakk...?

Anbefalte innlegg

Trenger å bytte bremsecaliperne på poloen min (begge bak) koster jo 2400 kr stk. Ingen som har noen tips til hvor jeg kan få tak i disse litt billigere? Nå har jeg ikke trukket fra rabatten jeg får hos mekonomen, men syns fremdeles det er litt i overkant dyrt. Må jo ha nye klosser og skiver også. Biltema har ikke, NBS har ikke og finner ikke stort på ebay heller.

Noen som kanskje har tips?? De som står på nå er forresten beyond repair og må byttes ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema hadde ikkje altså, mhm

Veit ikkje heilt ka butikker som er der du bur då men: Meca, Bilxtra.. kom ikkje på fleire akkurat no, men sikkert fleire som kan hjelpe me resten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema hadde ikkje altså, mhm

Veit ikkje heilt ka butikker som er der du bur då men: Meca, Bilxtra.. kom ikkje på fleire akkurat no, men sikkert fleire som kan hjelpe me resten :)

Nei Biltema'n hadde ikke. MECA og Bilextra kjører vel samme priser som mekonomen så der er det vel ikke stort å hente....

Noe andre som kan hjelpe?!!?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han skal ha bak, ikke foran. :)

Stemmer det. Vet at det på noen Audi A2 modeller skal være lik, men finner pokker ingen calipere til baken kun foran : bh :

Må vel kanskje bare bite i det sure eplet og punge ut x-antall tusen for to lusne calipere...: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv å ringe til importex på 92 66 97 69..

har vert rimeligere en mekonomen f.eks når jeg har sjekka priser :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.