#1 Skrevet Juni 6, 2011 Noen som vet hvor man kan få tak i svarte emblemer til golf 6? Har bare funnet til foran men ikke bak:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2011 ingen som vet noe om dette altså?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2011 Nå har jo ikke jeg sjekket, men en finner jo mye rart på Ebay... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2011 har sjekka ebay, men der har de kun til foran... de har ikke til bak:( og må jo ha til begge deler eller så ser det jo rimelig dumt ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2011 hva med å lakke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2011 Blir nok det jeg må gjøre;);)er ikke alltid lakken sitter så lenge derfor jeg ville kjøpe emblemer som var svarte;) men takk for svar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...