Anbefalte innlegg

Har bestilt meg et universalt oljekjølerkitt, og lurte på om noen hadde bilder under montering av dette?skal den monteres på eller i mellom orginal oljekjøler?

Må eg ha brakett for å sette i mellom eller kan eg bore rett i den orginale kjøleren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm vet ikke helt hva du mente med den om du kan bore rett i den orginale kjøleren. Men det er å få kjøpt: http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/products/1397/Mocal_Thermostatic_Filter_Take_Off sandwich plate beregnet på montere mellom original oljekjøler eller bruke uten.

Men jeg kommer til kjøre med mellom for å utnytte effekten av kjappere drft temp og økt kjøleeffekt med begge muligheter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på om eg kunne bore og sette i nippler,for uttak til oljekjøleren?

Takk for link! Får med sånn i universal kittet fra esctuning men vett ikkje om den passer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal som sagt kjøre med sandwich plate som uttak til ekstern kjøler samt den orgianle kjølern bare for få mest mulig kjøling til vr6 min. Men er alltdi intersant med folk som prøver andre løsninger også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal som sagt kjøre med sandwich plate som uttak til ekstern kjøler samt den orgianle kjølern bare for få mest mulig kjøling til vr6 min. Men er alltdi intersant med folk som prøver andre løsninger også.

Har tenkt og bruke begge kjølerene eg også, helst med sandwich plate. Men tenkte å ha ein rerserve plan til rudskogen om ikkje sandwich platen passer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.