#1 Skrevet Juni 6, 2011 Hei Hva anbefaler Dere til impregnering av min StoffCab på Audien, på MX5en bruker jeg Autoglym -men det er bare for venyltak - derfor, er det noen som har tips til hva jeg skal bruke på stoff Caben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2011 På min cab brukte jeg impregnering for båtkalesjer. Ellers har det vært snakk (her på forumet) om et komplett sett med rens og impregnering fra BMW, som også bruker stoffkalesje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2011 På min cab brukte jeg impregnering for båtkalesjer. Ellers har det vært snakk (her på forumet) om et komplett sett med rens og impregnering fra BMW, som også bruker stoffkalesje. Hei Takk for svaret, skal sjekke litt opp så det nevnt på formuet. Skal snakke med en kopis som BMW Cab 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2011 http://swissvax.no/startside-mainmenu-64?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=208&category_id=32 Dette settet er veldig bra. Ellers har jeg brukt Chemical Guys Fabric Guard med stort hell, men holdbarheten er ikke like god. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...