#1 Skrevet Juni 6, 2011 (endret) Hei. Har en Audi A4 2003 modell 1.8T . Plutsetlig en dag så begynte det å blinke OIL også oljesymbol over senter display i kombiinstrumentet. Jeg har sjekket at det er olje på bilen, også på verksted. Hverken turteller eller speedometer fungere lengre. Er det instrumentet? Eller kan det være at alt er deaktivet når det blinker OIL? På forhånd takk for hjelpen - - - - - - - - - Løsning i mitt tillfelle. Jordfeil hadde kortsluttet/slettet deler av hidden som er lagret i minne til hjernen i bilen. Logget meg på med VAG-COM, gikk inni registeret som inneholder kodene som skal styre instrumentene. Der fant jeg ut at kodene som har med kombiinstrumentet sto til "ZERO" (0). Re-programmerte den delen av systemet til de opprinnelige kodene. Og vips så funket alt igjen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2011 Diagnose, koder ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2011 Hei igjen. Har ikke tilgang til feilkodene. Har kjøpt en sånn vagcom-usb kontakt med har ikke software 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2011 Hei igjen. Har ikke tilgang til feilkodene. Har kjøpt en sånn vagcom-usb kontakt med har ikke software Har Autel scanner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2011 Hei. Fant ut av feilen :-) Løsning i mitt tillfelle. Jordfeil hadde kortsluttet/slettet deler av hidden som er lagret i minne til hjernen i bilen. Logget meg på med VAG-COM, gikk inni registeret som inneholder kodene som skal styre instrumentene. Der fant jeg ut at kodene som har med kombiinstrumentet sto til "ZERO" (0). Re-programmerte den delen av systemet til de opprinnelige kodene. Og vips så funket alt igjen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...