ECON lampe lyser hele tiden på a4 b6

Anbefalte innlegg

Fetteren min har problemer med a4'en sin. ECON lampa lyser hele tiden og det blåser ikke kaldt av klimaen. Har tappet og fylt på gass på jobben, men ingen endring. Tok diagnose på møller, men fikk ikke noe godt svar på hva det kunne være.

Ser jo på forskjellige forum at folk har hatt samme problem, men det er jo utallige årsaker til at dette kan oppstå tydligvis: klø :

Noen som har noen innspill?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, hadde samme problem på min forrige B6. Fylte gass og alt i orden etterpå. Har du en lekkasje tro ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, hadde samme problem på min forrige B6. Fylte gass og alt i orden etterpå. Har du en lekkasje tro ?

Ingen lekkasje. Det er sjekket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Selve styringsenheten kansje ? Kan det vært mulig at bryter henger på ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bekjent har samme problemet. Han fikk beskjed om at kompressoren var gåen. Merkeforhandler som fant ut av dette, men merkeforhandler kan jo også ta feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen lekkasje. Det er sjekket.

Hvordan har de sjekket lekkasjen? Har de bare brukt disse røtne alt-i-et-apparatene som bare suger vakuum i anleggene?

For å sjekke lekkasje på et ac-apparat må man sette overtrykk på anlegget, 15-20 bar. Om man umiddelbart ikke hører det suser et sted, må man gå over aller skjøter samt fordamper, kompressor og kondensator med zalovann. Da finner man lekkasjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.