#1 Skrevet Juni 6, 2011 (endret) Bilen er en 96 mod S6 2,2. Kjøpte nylig et brukt 034 IIc sprut hos en kar som tidligere har brukt dette på en 200 10v eller noe. Har montert alt opp sånn som jeg tror er rett i hvertfall. Er litt usikker på om det er rett å bruke originale sensoren på svinghjulet og cam sensoren? Er kanskje også forskjeller på disse motorene som vil lage krøll? Det jeg har funnet ut er: -får bensin -gnist på fremmste og bakerste sylinder, men kun ett gnist, så er det dødt -gnist på de 3 i midten, men kun ved lav rotasjons hastighet på motoren (alltså ikke gnist når starteren går for fullt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2011 tror ikke den støtter orginaltrigger på svinghjul. Har selv kjørt IIc på audifemmer med 60-2 trigger på på svigningsdemper. går du inn på monitor så ser du hvor mange tenner den teller, mens du drar den på startern. kan vel telle litt ujamt, men det retter seg når motoren starter. står det meste man trenger i manualen. men ettersom 034 selger både svigningsdemper og svinghjul med 60-2 trigger, så vil jeg tro at du må ha det uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2011 Var litt redd for det ja Må vel bare ringe å bestille da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...