#1 Skrevet Juni 6, 2011 Kunne vært trivelig og møttes på ei strand, eller i skauen eller i en park eller noe og tatt noen pils og snakka rølp sammen. Gjerne tatt med fruene/datene og, så ikke de surner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2011 "så ikke de surner" hehhe.. høres jo egentlig ikke så dumt ut det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2011 Høres kanon ut, flott måte å bli bedre kjent på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2011 Flytter fra byen 1. juli, så må vel ha meg ei skikkelig rotbløyte oppi der før jeg drar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2011 Flytter fra byen 1. juli, så må vel ha meg ei skikkelig rotbløyte oppi der før jeg drar Liker ikke at folk flytter altså. Først Morten så deg. Blæh. Jau, må få til det før du flytter. Forslaget mitt blir da Korsvika på Lade. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2011 Kan ikke være med på slikt jeg..er alt for glad i captain morgan til det:p Blir som regel "litt" full når jeg først drikker. Og det er ikke så alt for ofte..3, max 4 ganger i året:o Men ja, hadde vært kanongøy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2011 Kan ikke være med på slikt jeg..er alt for glad i captain morgan til det:p Blir som regel "litt" full når jeg først drikker. Og det er ikke så alt for ofte..3, max 4 ganger i året:o Men ja, hadde vært kanongøy! da er vi to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...