#26 Skrevet Juni 20, 2011 takk for tipset, men blir det ikke resonanse i karosseriet hvis man bytter ut gummiforinger med plast/metall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 20, 2011 Jo, du får helt sikkert resonanse i chassi. Det var årsaken til at jeg fylte med Tech-7 i stedet for. Edit: Meyle har også noe foringer i HD (heavy duty) utgave. Disse brukte jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 20, 2011 Takker så mye for infoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 20, 2011 Takk for mange nyttige innspill her. Skal nå hive meg rundt å bytte mellomakselopphenget. Fikk det i posten fra NBS. Hvis vibrasjonen vedvarer etter dette blir jeg å starte "støtteforeningen for medlemmer med quattro-vibrasjoener". Fortår i denne tråden at det er fler av oss. Felles skjebne felles trøst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 20, 2011 Bare sånn hvis jeg husker rett siden du skal rote med mellomakselen: stemmer det ikke at det er noen kiler der som ikke bør røres? Edit: lol så den andre tråden du hadde startet på det ettterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 21, 2011 Er det forresten noen som vet om 2-3 mm dødgang på drivaksel forran(yttre ledd) kan gi vibrasjoner? jeg har gått over alle foringer både forran og bak, og de både kjennes og ser bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 22, 2011 Melder meg herved som medlem om du starter den støtteforeningen:o har og litt slakk i drivledd,men bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 2, 2011 Åssen har det her gått? Finni ut av det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 3, 2011 for min del har jeg slitasje innerst på begge v dekkene,noen forslag? foring el. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 12, 2011 byttet nedre bærebru, kula var slitt der og 98% av vibrasjonene forsvant.. herlig: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...