Vibrasjon/risting i hele bilen S6 c4

Anbefalte innlegg

takk for tipset, men blir det ikke resonanse i karosseriet hvis man bytter ut gummiforinger med plast/metall?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, du får helt sikkert resonanse i chassi.

Det var årsaken til at jeg fylte med Tech-7 i stedet for.

Edit: Meyle har også noe foringer i HD (heavy duty) utgave.

Disse brukte jeg også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye for infoen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for mange nyttige innspill her. Skal nå hive meg rundt å bytte mellomakselopphenget. Fikk det i posten fra NBS. Hvis vibrasjonen vedvarer etter dette blir jeg å starte "støtteforeningen for medlemmer med quattro-vibrasjoener". Fortår i denne tråden at det er fler av oss. Felles skjebne felles trøst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare sånn hvis jeg husker rett siden du skal rote med mellomakselen: stemmer det ikke at det er noen kiler der som ikke bør røres?

Edit: lol så den andre tråden du hadde startet på det ettterpå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det forresten noen som vet om 2-3 mm dødgang på drivaksel forran(yttre ledd) kan gi vibrasjoner? jeg har gått over alle foringer både forran og bak, og de både kjennes og ser bra ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melder meg herved som medlem om du starter den støtteforeningen:o har og litt slakk i drivledd,men bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen har det her gått? Finni ut av det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for min del har jeg slitasje innerst på begge v dekkene,noen forslag? foring el.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

byttet nedre bærebru, kula var slitt der og 98% av vibrasjonene forsvant.. herlig: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.