#1 Skrevet Juni 6, 2011 I forbindelse med overbetaling på årets hovedtreff har hovedstyret bestemt følgende: Blant de som kjørte på banen så vil det bli trukket ut en deltaker som får kjøredress til en verdi av kr 3000, og blant utstillerne vil det bli trukket ut en som får bilpleie til en verdi av kr 3000. Trekningen vil bli foretatt på neste styremøte. Ha en fortsatt god kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2011 Og styret vil ikke være med i trekningen om disse tingene, men vi vil stå for trekningen som selvfølgelig blir helt tilfeldig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2011 Veldig kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2011 VW-AUDI CLUB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2011 Stilig løsning på problemet Så får man håpe folk verdsetter at dette er en grei måte å gi noe tilbake på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2011 syns dette var en god løsning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2011 Suverent forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 7, 2011 Dette er bare tommel opp fra meg. HELT riktig måte å rydde opp i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 8, 2011 Meget bra. Liker at ting blir tatt tak i med en gang. Flott tiltak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 8, 2011 Er det noen som har betalt for mye? tydligvis noe jeg ikke har fått med meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 8, 2011 Er det noen som har betalt for mye? tydligvis noe jeg ikke har fått med meg... Overskudd søten Baneleien er nok en fast pris sammen med de meste av andre utgifter i sammenheng med treffet. Inntekten fra deltakere er varriabel og har sikkert gått i pluss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 8, 2011 Tror nok ikke det blir noe overskudd nei! Dette er noe som loddes ut til deltakerne på treffet fordi inngangspengene og betalingen for banekjøringen harmonerte ikke helt med hva som ble opplyst om i forkant. Derfor gjør vi det slik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 8, 2011 Og styret vil ikke være med i trekningen om disse tingene, men vi vil stå for trekningen som selvfølgelig blir helt tilfeldig! Live overføringen av trekningen hadde vært dritkult. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 10, 2011 Trekningen kan jo filmes med gjennomsiktig bolle og legges ut som en video her på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 10, 2011 Det kan vi jo alltids fikse hvis folk ikke stoler på trekninga! Men live overføring har hvertfall ikke jeg know how på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 10, 2011 Er ikke det at jeg ikke stoler på dere. Det hadde jo bare vært litt spennende. At man annonserte resultatet med filmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 10, 2011 Ordne (og annonsere) live-overføring, så tipper jeg vi får ny rekord på antall påloggede medlemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 10, 2011 skal få tatt video av det. ikke noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 10, 2011 Nei, det er det jo ikke! Vi har nok av kameraer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 10, 2011 Trekningen kan jo filmes med gjennomsiktig bolle og legges ut som en video her på forumet. Gjennomsiktig bolle var en kjempeide Ståle, ballene er jo bare merket med tall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 10, 2011 skal få tatt video av det. ikke noe problem. Kan dere ikke høre med web/teknisk gruppa, mulig noen der har kompetanse på live-overføring. Og hvis ikke så gir du dem med det en god ide ifm at de utvikler hjemmesider. Video er tøft, live er vesentlig tøffere da det kan annonseres tidspunkt flere dager i forveien. SOm nevnt tidligere kan vi lett skape innloggingsrekord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 11, 2011 Må en gjøre noe spesielt for å være med i trekningen (påmelding eller noe), eller trekker dere blant alle som var med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 11, 2011 I forbindelse med overbetaling på årets hovedtreff har hovedstyret bestemt følgende: Blant de som kjørte på banen så vil det bli trukket ut en deltaker som får kjøredress til en verdi av kr 3000, og blant utstillerne vil det bli trukket ut en som får bilpleie til en verdi av kr 3000. Må en gjøre noe spesielt for å være med i trekningen (påmelding eller noe), eller trekker dere blant alle som var med? Står ganske tydelig i første innlegget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 11, 2011 Er det ikke bare å fyre opp et webkamera og kjøre den ut på en tilfeldig side? De pcene jeg har hatt har det fulgt med en egen live side man kan sende til på nettet. trengte bare en link. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 11, 2011 Kjempe bra løsning! Håper jeg vinner da :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...