#1 Skrevet Juni 6, 2011 Hei Rs2en min går dårligere nå en når eg kjøpte an, virke så det mangle 100hk eller meir. Har ikkje turbo trykk måler så eg vett ikkje ka an lade. Noen så har hatt samme probleme og muligens vett ka d kan vera? An fjuske ikkje og går heilt reint, einaste med lav fart når eg trykke inn clutchen så vill an stoppa av og till. Har lest litt her inne og lure på om N75 ventilen kan vera gåen eller skyter eg i blinde nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2011 Lmm?. Hei Rs2en min går dårligere nå en når eg kjøpte an, virke så det mangle 100hk eller meir. Har ikkje turbo trykk måler så eg vett ikkje ka an lade. Noen så har hatt samme probleme og muligens vett ka d kan vera? An fjuske ikkje og går heilt reint, einaste med lav fart når eg trykke inn clutchen så vill an stoppa av og till. Har lest litt her inne og lure på om N75 ventilen kan vera gåen eller skyter eg i blinde nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2011 Hei Rs2en min går dårligere nå en når eg kjøpte an, virke så det mangle 100hk eller meir. Har ikkje turbo trykk måler så eg vett ikkje ka an lade. Noen så har hatt samme probleme og muligens vett ka d kan vera? An fjuske ikkje og går heilt reint, einaste med lav fart når eg trykke inn clutchen så vill an stoppa av og till. Har lest litt her inne og lure på om N75 ventilen kan vera gåen eller skyter eg i blinde nå? N75 er ladetrykksventilen din som styres av hjernen på bilen. Hvis denne går vil du kun lade grunntrykk og dermed miste en god del hester. Hvis du vet hvor denne sitter kan du prøve å koble ut ledningen på denne og se om bilen går like godt eller dårligere etter dette. Hvis den går dårligere er N75 ventilen din god, hvis ikke => Bytt den Den sitter rett forran turboen og ser ut som en liten kloss med tre slanger som går inn/ut fra den. Til meg var det ledningsbrudd i kontakten på denne som gjorde til at den ikke funket til meg. Godt tips: VAG-COM. koster et par hundre lapper for en uoriginal kabel. Men du får ihvertfall lest ut feilkoder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2011 Hei takker for kjappe svar Trudde an ville fjuske masse eg viss LMM en var gåen? Men får se på den og då. Får prøve på N75 ventilen og se ka som skjer då. Har vag com men har bare nye typen kabel så får kjøpe den typen som passer til denne bilen. Ringte og t møller i dag og spurte om dei konne lese ut feilkoder men dei konne ikkje før på fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2011 Kobla ut lmm en og då gjekk den ujevnt på tomgang så rekne me at den virke. Kobla ut N75 ventilen og og det var ikkje noko forskjell då gjekk nett likt. var og borte på eit lokalt verksted og fekk skreve ut feilkoder og det var ingen, så dei meinte at n75en virka og d va noko anna så va gale. Bestilte 4 hjuls kontroll og då sku dei se kjappt på an og se om dei fant noko. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2011 Då va d løst. Var ein slange så var dårlige og er ny byttet, så nå lader normalt og går godt igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2011 Då va d løst. Var ein slange så var dårlige og er ny byttet, så nå lader normalt og går godt igjen Hvilken slange var det som skapte trøbbel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...