#1 Skrevet Juni 7, 2011 Hei Tror ballasten til ene lykta mi har gått føyken og trenger en ny. Regner med denne er svingdyr hos møller, har ikke klart å finne den på nett noe sted. Noen som vet om et sted å få kjøpt en slik? Gjelder en golf 5 2005modell med orginalt xenon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2011 På en kompis sin Volvo satt jeg inn en china ballast. Jeg klippet av pluggen på den orginale ballasten og koblet den sammen med den uorginale. På den orginale har du den spesielle pluggen som går inn på pæren din, og en annen plugg på den uorginale. Det har fungert bra i over et halv år nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2011 Tror jeg har to liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2011 Fant akkurat en på ebay jeg kjøpte, men hvor mye skal du ha for en da frode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2011 Fant akkurat en på ebay jeg kjøpte, men hvor mye skal du ha for en da frode? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=187807 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...