#26 Skrevet April 4, 2005 tror jeg skal bestille meg JH-1 i 18" til min b4(7995,-). Så først på ASA ari 18", den felgen som er på side to i treffpunkt. men 1500 kroner er spart og tjent ved å kjøpe JH-1 Har du sett den JH-1 felgen "live"? Jeg lurte litt på den selv, men den ser mye kjipere ut i virkeligheten enn på bildet. Men smaken er jo som baken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 4, 2005 Har noen prøvd å prute på Sharif?! Fine felger Christian!! Takker! Å prute hos Sharif er vel like lett som å prute på Rema tenker jeg.. iallefall på de felgpakkene han selger billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 4, 2005 Hva med 18" Rs4 kopi? Hørte de solgte pakker slike pakker til 8000,- Noen som vet om dette stemmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 4, 2005 Hva med 18" Rs4 kopi? Hørte de solgte pakker slike pakker til 8000,- Noen som vet om dette stemmer? Mener å huske at han sa 8500,- til meg når jeg ringte for ca en mnd sida.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 4, 2005 Kjempe! Ringer i dag og hører om det tilbudet fortsatt står ved lag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 4, 2005 Var ned til sharif å skulle hente felgene mine på fredag. De var ikke kommet ennå Hadde på forhånd fått beskjed om 2 uker leveringstid, men ingen av oss tenkte på at det var påske inni disse to ukene. Så jeg reiste hjem (600km) med nye dekk. Felgene blir sendt direkte fra importøren til meg når de kommer til norge. Kjempeservice når man først klarer å få kontakt med tommy selv. Er nok tommy man må snakke med om man skal ha skikkelige priser også. Snakket først med tommy og fikk en pris. Ringte uken etter og snakket med en av de andre som jobbet der og han sa at prisen var 4000 høyere. Endte med at jeg betalte den prisen jeg fikk av tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 4, 2005 Hvor ligger Sharif henn i Oslo egentlig? Er IKKE kjent, bare så det er sagt. Hadde vært moro å dratt inn en dag bare for å se hva han har. Trenger ingen nøye beskrivelse, men hørte at det lå litt utenfor Oslo i ett stort industriområde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 4, 2005 Hvor ligger Sharif henn i Oslo egentlig? Er IKKE kjent, bare så det er sagt. Hadde vært moro å dratt inn en dag bare for å se hva han har. Trenger ingen nøye beskrivelse, men hørte at det lå litt utenfor Oslo i ett stort industriområde? Ligger i Bergerveien på Bøler industriområde, Skedsmokorset. Følg E6 nordover ut av Oslo ca 10-12 min. Ikke sving av på avkjøringen til Skedsmokorset, men fortsett noen meter til. Da kommer du til avkjøring Bøler industriområde. Et lite tips er vel at man ikke kommer lørdag ettermiddag, med mindre man er veldig glad i å stå i kø da.. Og vi ønsker lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 4, 2005 synes faktisk at JH-1 så bedre ut in real life enn på bilde. hva tror folket blir penest på en b4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 7, 2005 Har tenkt mye fram og tilbake på felger til A4`n min, men RS6 er og blir den fineste og billigste felgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 9, 2005 Var inne hos sharif forrige lørdag (tre timer i kø) og kjøpte 18" RS4 kopifelger med nankang 225/40 dekk, Ser litt kjipere ut enn orginale da kopiene er helt "flate" og litt mer alu. farge... orginale rs4 er buet litt inn på midten og er litt mer "crom" farge... Men jøss, 8500,- for 18" er jo svinbillig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 10, 2005 finnes den ikke i både chrom og matt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...