#1 Skrevet Juni 7, 2011 (endret) Her kommer noen bilder og litt tekst fra turen 26.5- 3.6. fly fra Osl - München - Osl Leiebil : VW Phaeton. Reisefølge: Morten , Stian , Kjell ,Tore. Besøkte steder : Venezia , Triestre ( Italia ) , Slovenia , Østerike, Tyskland Til dere som ikke har vært der : Kan ikke beskrives Da starter vi ! MK1 öettinger Kommer flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2011 Toppers! Legg gjerne ut flere bilder: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2011 Shell Velden: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2011 Damer ( Stian vil vel stå for publisering av det meste av det meste !) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2011 Her tipper jeg det kommer noen flere bilder ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 7, 2011 Tore har vel egentlig oppsummert mesteparten, men jeg skal få slengt ut noen bilder. Må bare få lastet de over på serveren først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 7, 2011 Ingen VW Touraner der ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 7, 2011 Ingen VW Touraner der ? Joda, men ingen av innteresse for meg, da de er modifisert til Ufo stadie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 7, 2011 Joda, men ingen av innteresse for meg, da de er modifisert til Ufo stadie skjønner ikke hva du mener Tore? dem var da ikke det når jeg var der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 7, 2011 Bare jeg som ser det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 7, 2011 Bare jeg som ser det? hahahaha!!! dobbelt gjenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 13, 2011 flere bilder ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 14, 2011 Bare jeg som ser det? Det er ikke en dobbeltgjenger, det er en body double... Men han hadde fri den kvelden. Måtte få drikke litt øl! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 17, 2011 Og til dere som kanskje lurer, så kom vi Golf1 gutta oss hjem med helsa og bil i behold Utrolig rå tur! Kommer bilder fra vår ferd også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 17, 2011 Og til dere som kanskje lurer, så kom vi Golf1 gutta oss hjem med helsa og bil i behold Utrolig rå tur! Kommer bilder fra vår ferd også. Kjekkt å hilse på to norske galninger der nede... Cred te dere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 17, 2011 Ikke misunnelig i det hele tatt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 17, 2011 Og til dere som kanskje lurer, så kom vi Golf1 gutta oss hjem med helsa og bil i behold Utrolig rå tur! Kommer bilder fra vår ferd også. Hva ble oppsummeringen? Mye som gikk galt med bilen på veien hjem? Ble vel en del timer bak rattet på dere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 17, 2011 flere bilder ? Stian skriver vel repotasje til treffpungt , så vi må nok vente til det kommer: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...