#1 Skrevet Juni 7, 2011 Karosseriet er vel helt likt på disse bilene? Bremsene regner jeg med må byttes.. Men er det bare skivene og calippererne som må byttes? Eller må hele greiene byttes? Så er det selvfølgelig motor, gir og selve driv verket. Er det da noe jeg har glemt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2011 ledningsnett sikkert også .... skal du godkjenne så kan det nok hende det blir litt mer jobb .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2011 ledningsnett sikkert også .... skal du godkjenne så kan det nok hende det blir litt mer jobb .. hehe, ja selvfølgelig Så er det sikkert en tennings hjerne og en bensin hjerne Tenkte jeg skulle godkjenne ja Har en liten dialog med BT Så tror ikke det skal være noe problem Det viktigste hva vel egentlig at jeg ikke endret total vekten eller egenvekten eller hva det hva. At det hva bremser ifra turbo utgaven. Og at karosseriene hva like. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2011 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...