#1 Skrevet Juni 7, 2011 turbon min har trolig fått det, Oljeforbruk + blårøyk Så jeg skal bestille meg ny og da selvasagt en liten oppgradering! Audi A4 B6 Motoren er en 1.8T Org:150HK Motorkode: AVJ. Har nå BSR chip som gjør 196HK Bør jeg velge K04 eller GT28RS? Tips evt. nye forslag ønskes! Hvordan vil dette fungere med chipen min? det jeg vurderte er K04 + nye dyser. Og hvor evt. kjøpe? er 034 Motorsport billigst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2011 k04 er lite for pengene. Kjøp gt28 med en gang, dette har blitt svart på mange ganger du må ha ny chip hvis du går for k04 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2011 k04 er lite for pengene. Kjøp gt28 med en gang, dette har blitt svart på mange ganger du må ha ny chip hvis du går for k04 også Var det jeg trodde ja Tror du det er best og kjøpe fra 034? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2011 Jeg kjøpte min fra ATP Turbo. gå for t3 flange med en gang, i steden for elimniator, kan umulig tro at den flower optimalt =P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2011 Fordeler med k04: -bolt-on -spool omtrent som orginal men tåler mer på topp -kan kjøres med chippen du har idag, men med ny chip og større dyser kan du hente ut enda mer -ser orginalt ut Ulemper med k04: -god for bare 230-250hk Fordeler med gt28rs: -koster ikke så mye mer enn k04, og er god for 350hk i motor -kan kjøpes som eliminator, dvs bolt-on -kan kjøpes med t25/t3 flens om du føler for å bytte ut alt annet da den er langt fra bolt-on, men det flower bedre slik at du får tidligere spool, bedre kurver og potensiale for mer effekt Ulemper med gt28rs: -noe treig spool sammenlignet med orginalt, spesielt som eliminator -for å utnytte snurra må du i tillegg til ny programvare ha større dyser, større bensinpumpe, fmic, større turbo inlet-pipe eller slange fra maf, 3" DP og gjerne 3" mafhus for max moment. -skal du mye over 300-310hk bør du absolutt bytte råder også -må ha skikkelig clutch Etter selv å ha kjørt med k04 syns jeg det er en finfin oppgradering når du først må bytte snurre, uten at det koster for mye og blir for mye jobb. Selv er jeg igang med ombygging til gt28rs, men det koster.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2012 jeg trenger standard ajv turbo. hvem er biligst? ikke kina turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...