Noen som vet om pene luftinntak?

Anbefalte innlegg

Vet det allerede eksisterer en tråd om luftinntak, men vil ikke ødelegge den siden jeg ikke skal ha slike til å sveise på....bare lime på....har funnet mye styggt, men likte disse pga ikke så store og klumpete.....noen som har sett denne på en nettside til et firma??? (denne ble lagt ut på Bilforumet for LENGE siden).....

Luftinntak er på vurderings stadiet. Er ikke sikker om jeg skal ha, men hadde jeg finni noen som er like pene som disse så hadde jeg ikke vært i tvil(siden panseret skal lakkeres likevel). Men det er mange stygge typer....

Disse er bare BEST!

luftinntak panser!.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker....men de er blandt de som ikke er veldig fine.......tuningstore har også noen men de er ikke veldig lekre de heller.....Kresen her skjønner dere.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spangen da, du ser vel at disse luftinntakene er sveiset, og ikke påklistret, som Thomas ville ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sjef Spangen.....men hva er det slags blikkboks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en Skoda coupé av et eller annet slag fra tidlig 80-tall, tenker jeg. At det er ytterst lite igjen av den er en annen sak.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen av de som lå hos Autospar.....

 

Liker den første pga ikke den stygge kanten rundt som bilde nr2 pga den gjør det så enda mer PÅKLISTRA...hvis dere skjønner......

bmw look autospar.jpg

ford look 1 autospar.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og disse er jo også ok.

Syntes det første er penest av alle pga litet,ikke den stygge kanten og enkelt. Men skulle gerne hatt noe som likner enda mer på de på toppen, men det første i denne posten er ikke så dumt....det røde er vel litt drøyt.......

 

Hva syntes dere????

ford look autospar.jpg

universalt hos autospar.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.