#1 Skrevet Juni 7, 2011 (endret) Noen som vet hvilket merke/type? Kom over noen bilder av noen fete 18" på en engelsk Golf. Tror de ville være perfekte på min blå Bora '99. Ønskefelgene ser ut til å være 8x18", men jeg trenger hjelp til å finne ut merke, type og eventuelt importør/forhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2011 Mesh II ? (replica felger) Fikk flott pris på disse hos Tevo. dekkskift ordner nok en pakke med vredestein til ca 10000,- i 8 x 18 vil jeg tippe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2011 Etter en del surfing på bakgrunn av Helges opplysninger fant jeg merke og type. Se bilder. HP Design type Lightning Fant ingen sider så langt med produsent/importør/forhandler Nå må jeg bare finne ut hvor jeg får tak i dem - har noen av dere der ute noen tips ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2011 Sharif har da noe som ligner http://www.sharifs-webshop.no/display.aspx?menuid=0&prodid=2517 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...