#1 Skrevet Juni 8, 2011 Skal selge bilen min: Bilen det er snakk om er vell kjendt for alle her inne på forumet og ligger tråder flere steder. Skal linke til desse etterhvert som jeg finner de 96mod Audi A4 1,8 TQ Kmstand 293000 på karroseriet, kmstand på motor er ca 140-150 skal sjekke opp dette nøyaktig når jeg kommer hjem fra sjøen. Er usikker på hva kmstand det var på bilen når den ble ombygd, men skal sjekke opp dette og. Ting som er blitt gjort i mitt eige: Skiftet alle hjullager Nye foringer ble rett før jeg kjøpte Polert opp felgene Nye smalere dekk Justert bilen lavere og tatt firhjulskontroll Skiftet multireim og strammehjul Eugodkjendt bilen i februar 0feil Tatt av soting på alle ruter untatt bakruten (ikke gjort på bildene) Bilder av bilen: Prisantydning 165000,- Innbytte i billigere og dyrere bil er aktuelt, kom med forslag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2011 Kan du si litt mer om bilen? og kanskje sende meg noen flere bilder? av interiør, motor, evt. bulker og skrap som er lett å legge merke til. Er det mye ulyder osv? Litt mer info om bilen hadde vært flott svar gjerne her på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2011 flere bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2011 flere bilder? Kommer på onsdag, er offshore til tirsdag så skal komme med en update på mer bilder onsdag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2011 Interessert i innbytte med den jeg har for salg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2012 Vurderes solgt for 135000,- Da jeg har funnet ny bil jeg har lyst på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2012 Vurderes solgt for 135000,-Da jeg har funnet ny bil jeg har lyst på. Hvordan er tilstanden på bilen nå? Noen nye bilder? :-) Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2012 Her er bilder sann bilen ser ut nå: Dette pga har ikke fått nye bakdekk enda. Slik så den ut for litt siden da jeg hadde på sommerhjul og montert cupra lippe og laminx film på lys: Hvordan er tilstanden på bilen nå?Noen nye bilder? :-) Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2 Tilstanden på bilen er bra, eneste litt rust i skjermkanter. Skal skifte alt i forstilling og montere justerbare bærebruer og polyforinger bak og ta firhjulskontroll før eventuelt salg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2012 Solgt Tråd kan stenges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...