Anbefalte innlegg

Heisann folkens

Har nå vert medlem i VACN sida april 2009 og synset detta e ein veldig bra klubb for oss med VW/audi kjærleik :)

Men kunne tenkt meg eit litt meir aktivt lokallag.... Ser her på forumet att det er mange lokallag som har egne treff noken har egne klubb lokale etc.

Her i Bergen har me eit treff annakvar tysdag kl 19:00 på Storcash, noko som eg ikkje kan vera med på pga barn etc. og har forstått att det er ein del andre medlemar so er i same posisjon

Har ikkje noko oversikt over kor mange medlemar da er i Bergen men er nok sikkert ein god del …. Og personlig veit eg att om me legger eit par treff til ein laurdag eller søndag kan eg vera med, for då er de mulig å ta med dei små ( og slik får me dei til å verta motorjunkis og ;) )

Og kunne jo vert artig å laga te eit treff og to, bane kjøring på Eikås (for dei som har bil te da ;) )

Håper att dere ”veteranar” i klubben ikkje vert fornærma av detta innlegget for det er LANGT i frå meiniga :o Dette er kunn eit forsøk på å få litt fart i vårt lokallag :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det første dere burde gjøre var å velge nytt lokallagstyre.

Har ikke fått så mye respons fra dere etter jeg ble lokallagskontakt i Hovedstyret.

Det er Elisabeth Thommasen (?) som er oppført som leder, men hun er ikke aktiv på forumet ihvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det første dere burde gjøre var å velge nytt lokallagstyre.

Har ikke fått så mye respons fra dere etter jeg ble lokallagskontakt i Hovedstyret.

Det er Elisabeth Thommasen (?) som er oppført som leder, men hun er ikke aktiv på forumet ihvertfall.

Må sei meg einig dar John-Arne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig i at noe må gjøres med Bergen Lokallag.

Det har tidligere blitt nevnt at søndags-cruising skulle gjennomføres, garasjebesøk, grilling, pilsing og lignende. Men ingenting har skjedd.

Hva skjer egentlig med treff på Eikås? Glattkjøringen på Voss var jo et meget godt tiltak med bra oppmøte, så mener at et Eikås-treff burde være prioritert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må sei meg einig dar John-Arne

Få igang et valg,jeg stiller gjerne opp,hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt styre og lokallagsleder ja!

Ta bare eksempel i hvor mye Ålesund lokallag kom seg etter Marius Giske tok over lokallagsleder-rollen. Lokallagskleder, søndagsturer (runde, trollstigen osv) og nå treff.

Kjenner til flere navn som jeg gladelig kan utnevnt til lokallagsleder her ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi burde få til noe som nevnt over her.

Glattkjøring på Voss var veldig gøy:) Det kunne vi gjerne fått til igjen i august kanskje?

Angående Eikås var det en som etterlyste dette for en tid tilbake, men det krever i allefall 15 frivillige til diverse jobber rundt på banen, eller vi kan leie bane og mannskap, men da til en langt høyere egenandel.

Lørdag eller søndagstreff bør vi få til igjen. Dette har vi gjennomført tidligere etter at folk i distriktet etterlyste det, men når ingen av de stillte og kun lokale folk som var på treff tirsdagen før ble det kun med det ene treffet:) Sikkert tilfeldigheter rundt det men.

Angående styre, så stiller jeg i allefall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har eit navn eg kan nevna eg og ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser igrunn ikke poenget med det når Elisabeth ikke er medlem lenger engang...

Er vell Ole-Jørgen som har styrt "showet" i lokallaget de siste årene, tenker da på ting som glattkjøringstreffet på Voss, sotingen, avstemmingen til Vårmønstringene, og informert om lokallagstreff. Godt jobbet.;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare til å komme med forslag på folk..

Vi trenger kandidater til disse punktene:

* Leder

* Nestleder

* Kasserer

* Styremedlem

* Styremedlem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser igrunn ikke poenget med det når Elisabeth ikke er medlem lenger engang...

Er vell Ole-Jørgen som har styrt "showet" i lokallaget de siste årene, tenker da på ting som glattkjøringstreffet på Voss, sotingen, avstemmingen til Vårmønstringene, og informert om lokallagstreff. Godt jobbet.;)

Ja om dei ikkje e medlemer lenger e jo saken Grei

Er einig om att Ole-Jørgen e vel den som har fylt rollen som ledar og bør forsetta med da, om han skjøl vil då :)

Men for å gjera da itte "boka" må ein vel ha eit valg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

* Leder = Ole Jørgen ;)

* Nestleder

* Kasserer

* Styremedlem

* Styremedlem

Kjenne i ikkje folk nok te å koma med forslag ,men dei som meina att dei har noko å bidra med kan vel nominera seg skjøle??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elisabeth er ikke medlem, men de to andre er.Så et valg på ny leder bør nok settes igang. Jeg vet ikke hvordan dette pleier å gå for seg i klubben, men kanskje noen andre vet det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Ole-Jørgen har gjort en strålende jobb de siste årene. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig med gode kommentarer:)

Elisabeth er ikke lenger aktiv på forumet, Eivind har også "forsvunnet".

Jeg stiller til valg i allefall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig med gode kommentarer:)

Elisabeth er ikke lenger aktiv på forumet, Eivind har også "forsvunnet".

Jeg stiller til valg i allefall:)

Kanskje du vet hvorden slike valg pleier å gå for seg?

En slik avstemming som du lagde til på Vårmønstringen kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller gjerne til valg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter stor pris på Ole her som har stått på for å holde lokallaget oppe å gå da andre har falt fra. Men på sikt så blir det mye for han alene også så visst noen føler seg kallet til å bistå han og andre med å nå nye høyder er dette tiden å stikke seg frem da det virkelig er på tide å velge nytt styre ettersom ting har ramla i dass siste årene...

I ''gode gamle dager'' så hadde vi jo eget Bergens treff på Eikås i August, Det var turer, besøk hos div tunere/verksted, glattkjøring, pub/pizza kvelder etc.... Er jo klart mye jobb med å organisere slike ting, så trengs noen som kan sette av tid og som ikke går lei etter en liten stund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dumt at noen tar opp denne saken. Jeg kan selv stille meg til disposisjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

* Leder

* Nestleder

* Kasserer

* Styremedlem

* Styremedlem

Men for å gjera da itte "boka" må ein vel ha eit valg :)

Her har dere det som trengs.

Valg kan gjøres demokratisk ved at kandidater stiller til valg og dere velger den mest egnet.

Eller dere kan gjøre som andre lokallag og bli enig om de best egnete kandidater til de forskjellige vervene.

Ett tips er også å utnevne en materialforvalter (skiltplater, banner, telt ol).

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er på tide å få igang litt mer aktivitet enn tirsdagstreffene. Eikås er litt morro, glattkjøring på voss er knall, glattkjøringsbanen på sotra har vi ikke prøvd enda men en helt enkel cruisetur hadde jeg sett frem til, hadde fått profilert oss ganske bra og som en aktiv bilklubb på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har dere det som trengs.

Valg kan gjøres demokratisk ved at kandidater stiller til valg og dere velger den mest egnet.

Eller dere kan gjøre som andre lokallag og bli enig om de best egnete kandidater til de forskjellige vervene.

Ett tips er også å utnevne en materialforvalter (skiltplater, banner, telt ol).

Lykke til!

Kan melda meg som matrialforvalter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var rett og slett konge av deg å ta opp, Kjell:)

Jeg stiller hvertfall som frivillig lokallagsfotograf:p

Men oppmøte på lokallagstreff blir nok så som så, bor for tiden i et oppussingsobjekt...

Treff på Eikås, glattkjøring og cruising høres meget bra ut (vil bli prioritert fra min side!!), det samme gjør nytt lokallagsbanner:) Er mer enn gjerne med på kronerulling for et slikt, med mindre vi får midler sentralt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.