#1 Skrevet Juni 8, 2011 (endret) Har 2 stk solskjermer til overs fra coupe typ85. En hvit og en blå til sjåfør side. Selges 170,- inkl frakt Tlf 94896124 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2012 Hei! Hvordan ser den på passasjersiden ut (tenkte rundt speilet)? Pleier å løsne litt rundt der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2012 Den skal jeg desverre ha selv da min var løs rundt rundt speil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2012 Passer denne på min 84 modell sedan? Er det noe forskjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2012 Er forskjell på sedan og coupe ja. Men mener jeg har en til sedan også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2012 Ingen som har dårlige solskjermer da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...