Klimarens og etterfylling. Hvem er bra og billig?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Noen som vet hvem i byen som gjør god jobb med AC til en billig penge?

Skulle fått etterfylt anlegget på bilen til frøkna, og kanskje rensa anlegget også.

 

Har snakket med Svendsen, og de skulle ha 1590,- for ac service og 590,- for rens.

Ønsker innspill ellers blir det litt jobb på Svendsen. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo det er flere som reklamerer for dette, bl.a. vianor på Tiller. Aner ikke pris, men det er jo bare å ta en telefon. Regner med Møller gjør dette også, kan jo hende de er konkurransedyktige på pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte ca 1800kr hos Møller for AC-service for et par år siden. Da tok de litt feilsøking samtidig også. Synes i grunn det hørtes "dyrt" ut hos Svendsen..

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring til trondheim bilklima du.1400,- og helt konge service! Jeg var der med Allroaden, og fant ut at det var feil med systemet. Da tømte han av gassen, og jeg slapp å betale når jeg kom tilbake etter å ha fikset problemet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde A4'n min på AC service for ett par uker siden og mener å huske at det ikke kosta mer enn 1500kr. Dette ble gjort hos Møller. Sjekk med dem du:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

betalte 1100 kr å nåkka på vianor på tiller jeg iallefall :) året sia det no da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vianor skal ha 1250,- + gass nå...

Ren bil på heimdal skal ha 750,- + gass.

 

Jeg besøkte Trondheim Bilklima og fikk konstatert feil på systemet. No cure no pay!

Har bestilt deler til klimaen min nå så blir det å dra ned igjen når ting er i orden. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vianor skal ha 1250,- + gass nå...

Ren bil på heimdal skal ha 750,- + gass.

 

Jeg besøkte Trondheim Bilklima og fikk konstatert feil på systemet. No cure no pay!

Har bestilt deler til klimaen min nå så blir det å dra ned igjen når ting er i orden. :-)

 

Samme som jeg fikk det. Synes det er utrolig bra service. Da jeg hadde service på møller i bergen måtte jeg betale for gassen selv om ikke anlegget funker etterpå stor pluss til trondheim. Bilklima for min del altså!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca autoglass på dora :) svensk fyr som eier, kjører drag elns, han bytta frontruta på bilen min netopp, mener de tok 1000 for ac fylling :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.