RH Cup 18" på VW Bora hjelp

Anbefalte innlegg

Hei folkens! :)

Bora`n skriker etter nye felger og har muligens funnet noe på finn.no som kanskje passer. :)

 

Link til felg: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28980733

 

Dim på dekka er 225/40/18 og inpress på felg er et55

Åssen trur dere dette vil se ut utseeende messig og vil det i hele tatt passe på bilen min med tanke på at det er et55. Vil det passe med spacerne på 3cm? : klø :

Har ikke god peiling på dekk å felg så trenger tips fra dere med erfaring.

Takker på forhånd! : vinke :

 

Fant et bilde med omtrent samme felg

0502etreaders46z8yy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer du jo ned på ET25 og det er vell litt lite.

15-20mm spacer vil være okei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer du jo ned på ET25 og det er vell litt lite.

15-20mm spacer vil være okei.

 

Skal jo gjerne være litt breit da :P men takker for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo greit når man har høyt innpress for da kan man "leke" seg med spacing. Bare husk at mye spacing gjør at hjullagerene slites fortere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay takker for info:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jo gjerne være litt breit da :P men takker for svar :)

 

Felgen utgjør bredden, tykke spacere gjør bare at hjulet havner utenfor bilen :)

 

Siden salgstråden er borte så jeg ikke bredde på felg, men ET35 med 225/40 18 funker vel bra på Bora.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgen utgjør bredden, tykke spacere gjør bare at hjulet havner utenfor bilen :)

 

Siden salgstråden er borte så jeg ikke bredde på felg, men ET35 med 225/40 18 funker vel bra på Bora.

 

Visst du tryker på linken, og se på ka fanen heter, så ser du vor breie dem er!: D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han karen som solgte de, solgte de til en for 5000,- sa jeg kunne gi 5500,- men han solgte de til han andre isteden : mad : hva faen liksom :P du selger de jo til den som byr mest: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.