#1 Skrevet Juni 8, 2011 Hei Har en kompis med en Passat 1998. Når bagasjelokket åpnes går vindu på venstre fremdør helt ned.... Trudde ikke på detta før jeg så det med egne øyne. Noen som har forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2011 Ville begynt å sjekke ledningene til bakluka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2011 Ja... sitter vel en sensor et sted som merker at lokket blir åpnet. Sitter denne inne i selv låsen i koffertlokket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2011 "Sensoren" er bare bryteren til lyset i kofferten, jeg tipper den sitter inne i låsemekanismen. Uansett, det er ikke der du skal sjekke. Gå heller over ledningsnettet mellom karroseriet og koffertlokket, det er stor sannsynlighet for at det er brudd på ledninger og medfølgende korstlutning. Jeg vet ikke hvorfor dette skal trigge el-vinduet, men uansett, sjekk ledningene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2011 Ja, det skal jeg gjøre. Fikk også en tileggsopplysning i fra en arbeidskollega i dag som kunne fortelle at hvis man setter i nøkkel i låsen, og holder den i stilling 'åpne dører' så vil vinduene gå ned. Så det finnes jo en naturlig kobling der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2011 Noe som skulle tilsi at det er kortslutning som fører til at den tror at nøkkelen er i og "låser opp". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2011 Du har mest sannsynlig en komfortunit i bilen som plager. På Audien min i vinter, så kunne alle vinduene mine finne på å plutselig gå ned etter en stund man hadde stoppet bilen og låst. Så det kan være at et ledningsbrudd skaper feil i komfortuniten som igjen åpner vinduet. Komfortuniten fungerer som tidligere nevnt her at om du holder nøkkelen i låst posisjon, så skal vinduene åpnes. Eller på noen så vil det samme skje om du holder inne låseknappen på fjernkontrolleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...