#1 Skrevet Juni 8, 2011 (endret) jeg har problem med min 2,2T aan. jeg håper at jeg slipper unna med og bare bytte top pakning ( motoren har gått 300K ) men da er spørsmålet hva skal jeg bruke når jeg skrur det sammen igjen? hva er forskjellen og har jeg noe bruk for det på en orginal motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2011 Største forskjell i egenskapene er: - ARP tåler høyere trykk - ARP benyttes om igjen ved flere topp-demonteringer, skal du ha av topp mer enn 3-4 ganger så sparer du penger Ikke noe poeng med ARP i standard motor, orginale bolter holder til minst dobbel av orginal effekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2011 Ville gått for orginale bolter, sålenge du ikke har seriøse trimme planer, eller planer om å ta av toppen mange ganger. Da slepper du å styre med etter trekking osv osv.. Billigere er det også. mange som kjører orginale bolter på mange dobbelt av orginal effekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2011 Ok takk for svar og forklaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2011 Vanlige strekkbolter holder i alle fall til 700hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...