Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som vet om det kan skaffes støtfangerlister med hull til både tåkelys og blinklys?

Finner kun hele lister eller bare hull til tåkelys....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

V6-bilene hadde dette originalt. Sist jeg så på nettkatalogen til Veng fant jeg i alle fall disse. Mener å huske at NBS også har alle tre utførelsene av disse listene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde bare de "vanlige" på siden til både Veng og NBS. Ringte Gromstad Auto for å høre om de hadde ett delenummer, men han jeg snakket med fant ikke ut av det han heller. Han innrømte riktignok at han nettop hadde begynnt der da... hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kjøpt det hos møller. Mener jeg betalte rundt 1000,- for noen år siden : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

V6-bilene hadde dette originalt.

Jepp, jeg har informert trådstarter om dette. Når han da har RS2-lykter på sin 2.3, så må han ha nye lister for å få på plass blinklysa i fangeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blinklysene er på plass Per! Ser bare så dumt ut uten listene... Den går forresten noe bedre om dagen, etter å ha byttet noen deler. Fortsatt bittelitt tungstartet når varm da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.