#1 Skrevet Juni 8, 2011 Hei! Noen som vet om det kan skaffes støtfangerlister med hull til både tåkelys og blinklys? Finner kun hele lister eller bare hull til tåkelys.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2011 V6-bilene hadde dette originalt. Sist jeg så på nettkatalogen til Veng fant jeg i alle fall disse. Mener å huske at NBS også har alle tre utførelsene av disse listene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2011 Hadde bare de "vanlige" på siden til både Veng og NBS. Ringte Gromstad Auto for å høre om de hadde ett delenummer, men han jeg snakket med fant ikke ut av det han heller. Han innrømte riktignok at han nettop hadde begynnt der da... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2011 Du får kjøpt det hos møller. Mener jeg betalte rundt 1000,- for noen år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2011 V6-bilene hadde dette originalt. Jepp, jeg har informert trådstarter om dette. Når han da har RS2-lykter på sin 2.3, så må han ha nye lister for å få på plass blinklysa i fangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2011 Blinklysene er på plass Per! Ser bare så dumt ut uten listene... Den går forresten noe bedre om dagen, etter å ha byttet noen deler. Fortsatt bittelitt tungstartet når varm da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...