#1 Skrevet Mars 20, 2005 Regner med at det er mange som bruker Biltemas sitt motorstativ. Hvordan er kvaliteten på dette? Kapasitet er maks. 450 kg. Men jeg vet jo hvordan kvaliteten på mye av det som kommer derfra er... Har også hørt rykter om at det bikker litt med motor festet på... Er dette tilfelle? Er det greit kjøp eller bør man kjøpe noe annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2005 hvis du ser på bildet der så ser det ikke ut å være noen grunn til å bekke. Ser jo jævla bra ut egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2005 Har fått tak i en 3b motor for fremtidig prosjekt. Stativene er jo ideelle å bruke. Det er jo også genialt at man kan snu motoren rundt. De er jo ikke så dyre så jeg får investere i et tenker jeg. Motoren vil nok også bli stående i stativet en god stund tenker jeg. Da grunnet at det har kommet en liten datter til verden som krever sitt:D Ellers så får jeg si takk for tilbudet Geir Tony 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2005 Helt kurant den til biltema...eneste jeg kan klage på er at de røra til å feste mororen fast med skulle vært litt lenger....da det foret jeg bare ut med noen muttere slik at det passa på motoren pga svinghjulet kom litt langt ut. hadde jeg tatt av svinghjulet hadde den nok passa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2005 Jeg har brukt dette til flere motorer, blant annet en V8'er i godt gammeldags støpejern. Antar den veier litt mer enn en 5'er. Ikke noe å utsette på mitt stativ i hvert fall...annet en at det kan se litt skummelt ut fordi det fjærer litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...