#1 Skrevet Juni 9, 2011 Hei! Sliter litt med kutting på bilen.. Har brukt en god slump penger på ting som kan være feil, men uten resultat. Mistenker nå igjen LMM, noen med AEB motor som kan låne meg sin så jeg får testa ? Reward : 1 cola Jeg kommer selvfølgelig hjem til deg På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2011 Bor litt langt unna:P men bruker ikke min lengre (hiddensprut med mapsensor) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2011 Bor litt langt unna:P men bruker ikke min lengre (hiddensprut med mapsensor) Hehe.. derfor jeg la den i Trondheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2011 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2011 trur jeg har en liggende...har du dele nr da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2011 dette løste seg for en stund siden , men får ikke stengt tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...