#1 Skrevet Juni 9, 2011 (endret) fikk en ille donkelyd på bilen i dag. den forsvinner hvis jeg slurer meg sakte igang, men kommer tilbake når jeg gasser på, den donker også når den står på tomgang. 99% at det ikke er motoren. nå er det så ille at jeg tørr å kjøre. Touran 1,9 tdi (BKC) 2006 mod 99000km takker for alle svar. bare spør om det er noe dere lurer på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2011 Svinghjul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2011 Svinghjul! Jippi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2011 så det blir dyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2011 Er bilen registrert etter dags dato i 2006 får du det på reklamasjon om bilen er kjøpt ny i norge. Hvis ikke kan du glede deg til regning på ca 15000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2011 er dette noe man kan fikse selv? tenker på om man trenger spesial vektøy el. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2011 Fikk telefon fra møller i dag, og de dekker ingenting. Syns det er for dårlig. Må bare opp alle skattepengene da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 16, 2011 21 000 kr for alt fint å beatale fordi vw lager den dårlig bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 23, 2011 Fikk ny pris på reprasjon og deler i dag 26000 kr noen som har gjort dette billigere. Tenke bare litt at jeg blir lurt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 23, 2011 Fikk ny pris på reprasjon og deler i dag 26000 kr noen som har gjort dette billigere. Tenke bare litt at jeg blir lurt. super kurrant og bytte ! men desverre veldig dyrt hos forhandler ja ! ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 23, 2011 Fikk ny pris på reprasjon og deler i dag 26000 kr noen som har gjort dette billigere. Tenke bare litt at jeg blir lurt. Det finnes vel billigere verksteder ? Vil tro du kan komme ned mot 15000 på annet verksted, har ikke vw en form for prisgaranti da ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 23, 2011 super kurrant og bytte ! men desverre veldig dyrt hos forhandler ja ! ! ! Ja, om en har noen tusen i spesial verktøy så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 15, 2011 ka spesialverktøy trenger du til dette då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 15, 2011 Bør ha clutchsentreringsverktøy og mothold til svinghjulet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 15, 2011 ka spesialverktøy trenger du til dette då? På de bilene her sitter det en sac(selvjusterende) clutch som skal spennes opp før montering, dette er veldig viktig om clutsc skal fungere bra i sin levetid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 15, 2011 På de bilene her sitter det en sac(selvjusterende) clutch som skal spennes opp før montering, dette er veldig viktig om clutsc skal fungere bra i sin levetid. Nei? Ifølge rep. manualen er det bare å sentrere clutchen å skru fast med 16nm (6mm bolter) 22nm (7mm bolter) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 15, 2011 Vel, sist jeg var på kurs med en av produsentene av clutch/svinghjul på de bilene var dette et viktig punkt ved montering, clutch vil fungere om en ikke gjør det, men ikke slik det er tenkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 16, 2011 Hvis Møller ikke er interessert å ta dette på reklamasjon uansett så er jo litt av grunnen til å gjøre jobben der borte. Ville hørt litt rundt hos andre verksteder hva de kan gi deg av priser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...