Fargevalg på spiel på "Brødbox'n"??

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg engelsk speil til Caravella, så da får jeg to liggende speil istede...:D Må lakke det nye speilhuset så da tenkte jeg kanskje jeg skulle lakke begge to for å unngå et matt og et nylakkert speilhus... ;)

 

Men tanken om å lakke speilene i en annen farge har slått meg...

 

Hva syns dere om å lakke speilene sølvgrå????

 

Den fargen går jo mye igjen i både folie, felger + lykter (skal sette på den andre fronten min igjen denne sesongen for å få litt forandring: Projektzwo grill og doble runde lykter med sølvgrå ramme)!!

 

Kom med kommentarer og innspill folkens...skal jeg lakke speilhusene sølvgrå?? Bilens farge?? Sort??

Caravelle.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilens farge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror sort ville blitt pent, da ville speila bli mindre dominerende i helheten! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilens farge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speilhusa på bilen din bør være svarte. Grunn: Dette vil så godt som gli i ett med den svarte linja som vinduene og de lakkerte vindusstolpene danner på bilen i profil. Om speilhusa lakkes i sølv eller i bilens farge vil de bli framhevet. Ettersom de ikke akkurat er små, vil bilen få veldig "utstående ører" (og slikt var jo mobbegrunn da vi gikk på barneskolen;)).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kromkappe/lakkertespeil og sølvlakkert speil synes jeg bare ser ut som billig juggel og jeg ville ikke hatt noe slikt på min bil ihvertfall. Tror jeg ville hatt de svarte med relativt matt lakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilens farge ser mest gjennomført ut syntes jeg......men som noen sier er nok ikke sort så dumt pga dominerende størrelse.......men jeg ville gått for bilens farge............

Hadde jeg hatt bilen ville jeg ikke mont den andre fronten, men det er bare min smak da...liker ikke de runde lyktene der....mye reinere og penere slik du har det nå.... (en rar idé er å lakkere annenhver rille i grillen gul......men det var som sagt er rart forslag)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett ikke grå eller sølv........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ville valgt sort. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ville valgt bilens farge.uten tvil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nok kanskje valgt bilens farge jeg og..

Skal ha det på min når den lakeres.. men så er det en veldig mørk farge og da...

En liten oppordring er og prøve speilet først før du lakkerere det.. har endelig prøvd mine på bilen min jeg og nå (og det er jo samme sending :) ) og dem bør gjøres om litt for og få sett nok i dem.. dem blir ikke nok vinklet innover pga. at dem sitter jo på andre siden i england da.. så jeg skal prøve og gjøre dem om litt i feste.. på skal dem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med dette da? ;) litt bling...

cromelakk2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.