Erfaringer med Apikol og Efiexpress coilene til 2,2 20VT?

Anbefalte innlegg

Hei,

driver å skal oppgradere coilene på s6'n, og det står mellom Apikol sitt nyeste 1.8/2.0T coilsett, og EfiExpress sitt LS2 coilsett:

http://www.efiexpress.com/catalog/product_info.php?cPath=15&products_id=18

Noen som har prøvd disse coilene?

Alternativt kan jeg også bestille 034 sitt high output sett, men det koster greit mye mer enn LS2 settet til Efiexpress..

MVH

Petter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange aom kjører med ls2 og skal fune fett det! Jeg hadde gått for ls2 om kwg skulle byttet i dag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har LS2 coilene fra efi-express selv, fungerer utmerket!

Kjøpt via Reidar Fjøsne Skartun på forumet her, han er efi-express forhandler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har disse jg også. funker bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve desse eg også kjøpt av Reidar Fjøsne Skartun :) ta kontakt med han så ordner han slike til deg også til en bra pris ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar. Går bilen bedre enn med de originale med disse, selv når de originale fungerer som de skal?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar. Går bilen bedre enn med de originale med disse, selv når de originale fungerer som de skal?

Nei, ikke merkbart. Forskjellen er at disse klarer å lage en mye kraftigere gnist når man trenger det, f.eks ved høyere effektuttak. Da vil gnisten blåses ut med de orginale coilene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Word - orginale coilpakken min hang med en stund, men gav seg og fikk fjusking på høye ladetrykk etterhvert, kjøpte efiexpress pakken direkte på nettet og har ikke angret siden.

Coilene tar jo såklart en del plass der det henger på tårnstaget og for meg ser det ut som at de er opp-ned men føles godt å ha fått flyttet de vekk ifra varmen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.